GetResponse od lutego 2012r. odpowiada za obsługę z zakresu email marketingu wydawnictwo Motor-Presse Polska.
GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, rozpoczął współpracę w zakresie działań email marketingowych z wydawnictwem Motor-Presse Polska, wydawcę m.in. takich tytułów jak: Men’s Health, Auto Motor Sport, Motor czy Runner’s World.
Umowa obowiązuje od lutego 2012r. i obejmuje wsparcie w zakresie technologii oraz realizację wysyłania wiadomości, kompleksowy konsulting i szkolenie z email marketingu.
Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są Gratka Technologie, Wyborowa, Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz wiele innych.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/motor-presse-polska-dolaczylo-do-grona-klientow-getresponse